Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
31556
Players nickname
Wayne Capalot
Administrators nickname
Mazhor
Date
Oct 1, 2022
Time
00:00
Proofs
gta5.grand.com

Wayne Zyx

Player
Player
ID: 31556
Game name: Wayne Capalot
Why were you banned 6.23 Bug abuse of any kind is prohibited
How long were you banned 60 days
When were you banned 10/01/2022
How many days left? 35 Days
Why should we unban you?

Dear Mazhor,
I was banned because I went into a 40 zone twice. This came about by dying in the 40s zone (movie studios) then I reconnected to f1 and woke up at the estate which is above the area (255). Then I planned to go to the arena and was then in the 40 zone for the second time because this area also crosses the street a bit. I didn't think anything of it so I just kept playing and gaining an advantage over the others which resulted in my being banned.

I would be happy if my ban can be lifted early because the Halloween event is coming up and I really want to take part in it with my friends. I've been banned for more then 20 days now and have acknowledged my mistake and learned from it. I'll also make sure that I don't make mistakes like this again.

Greetings Wayne
___________________________________________________________________________________________________________________________

ID: 31556
Ingamename: Wayne Capalot
Warum wurdest du gebannt? 6.23 Jegliche Art von Bugabuse sind verboten
Wie lang wurdest du gebannt? 60 Tage
Wann wurdest du gebannt? 01.10.2022
Wie lang läuft deine Strafe noch? 35 Tage
Wieso sollten wir dich entbannen?

Hallo liebes Grand RP 03 Team,
Ich wurde gebannt da ich 2x in eine 40er Zone gegangen bin. Dies kam zustande, indem ich in der 40er Zone (Filmstudios) gestorben bin daraufhin habe ich mit f1 reconnectet und bin am Anwesen aufgewacht welches über dem Gebiet ist (255). Dann hatte ich vor in die Arena zu fahren und war daraufhin zum 2. mal in der 40er Zone da dieses Gebiet auch bisschen über die Straße geht. Ich dachte mir nichts dabei und somit habe ich einfach weiter gespielt und mir einen Vorteil gegnüber den anderen verschafft, was dazu führte das ich gebannt wurde.

Ich würde mich darüber freuen wenn mein Bann frühzeitig aufgehoben werden kann da auch das Halloween Event ansteht und ich sehr gerne mit meinen Freunden daran teilhaben will. Ich bin mittlerweile seit 20 Tagen gebannt und habe meinen Fehler eingesehen und daraus gelernt. Außerdem werde ich darauf achten das mir so ein Fehler nicht mehr passiert.

Mfg Wayne

Status
Not open for further replies.
Top Bottom