Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
1744
Players nickname
Scott Bolo
Suspect ID
468
Date of violation
Nov 1, 2022
Time of violation
18:12
Proofs
https://youtu.be/EkwFBKo9nMQ

Swontss

Swonts
Player
Joined
Sep 2, 2022
Messages
194
How can I prove to you that I don’t have an illegal redux?
 

Kirk Hammett

Player
Player
Joined
Jun 25, 2022
Messages
233
1.7 All participants of all events under all spheres must record POV and hold it within 48 hours | 30 days ban
Where is the spheres ?
if youre not doing anything wrong whats so hard about showing pov
 

Kareem Zuma

Kareem
Player
Joined
Oct 19, 2021
Messages
4,269
Requesting POV

ID 468 has 6 hours to provide POV of this event

if it doesn't have circle it falls under all spheres. it's an event.
 

Swontss

Swonts
Player
Joined
Sep 2, 2022
Messages
194
Demander un point de vue

ID 468 a 6 heures pour fournir le POV de cet événement

s'il n'a pas de cercle il relève de toutes les sphères. c'est un événement.
J'ai déjà eu un cas similaire sur le serveur français dans lequel je faisais une demande de pov sur le cuirassé qui a été refusée car ce n'est pas une sphère, donc il ne faut pas prendre notre pov correspondant (sur le serveur français ) je pense que les règles sont les mêmes sur tous les serveurs donc je n'ai malheureusement pas pris mon pov sur le cuirassé, mais j'ai le pov de tous les événements avec un cercle auquel j'ai participé durant les dernières 48h que je peux avec plaisir vous montrer
 

Swontss

Swonts
Player
Joined
Sep 2, 2022
Messages
194
J'ai déjà eu un cas similaire sur le serveur français dans lequel je faisais une demande de pov sur le cuirassé qui a été refusée car ce n'est pas une sphère, donc il ne faut pas prendre notre pov correspondant (sur le serveur français ) je pense que les règles sont les mêmes sur tous les serveurs donc je n'ai malheureusement pas pris mon pov sur le cuirassé, mais j'ai le pov de tous les événements avec un cercle auquel j'ai participé durant les dernières 48h que je peux avec plaisir vous montrer
I already had a similar case on the French server in which I was making a pov request on the battleship that was refused because it is not a sphere, so we should not consequent take our pov (on the French server) I think that the rules are the same on all the servers so I unfortunately did not take my pov on the battleship, but I have the pov of all the events with a circle I participated in during the last 48h that I can with pleasure show you
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom