Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

    Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

    Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
14559
Players nickname
Carlos Rodrigo
Administrators nickname
Justin Winter
Date
Dec 21, 2021
Time
0:00
Proofs
Keine Verfügbar

Carlos Rodrigo

Player
Player
Joined
Dec 21, 2021
Messages
7
Guten Tag ,
ich wurde heute den 21.12.21 für 60 Tage gebannt .
Ich bin sehr enttäuscht das ich dafür gebannt wurde . Jeder von uns weiß das ,dass neue Event "Schnee aufheben" lästig ist.
Ich habe mir die Zeit einfach damit vertrieben, die Schaufel auf Taste "1" zu legen und nebenbei immer mit der "linken Maustaste" zu klicken.
Da ich sehr ehrgeizig war um aller 3 Stunden einen Schneemann aufstellen zu können. Ich war währenddessen, ich dies getan habe. Nebenbei am Fernsehen schauen oder Videos/ oder telefonieren. Alles das was die Zeit vertreibt , um die Zeit des Schnee farmens zu überbrücken .
Und habe überhaupt nicht drauf geachtet, wenn jemand bei mir in der Umgebung ist.

Daher würde ich gerne an die Vernunft der Admins appellieren.

Bitte entbannt mich und dann werde/muss ich halt das passiv/aktiv Schnee farmen sein lassen , wenn ihr so streng damit seid .


Liebe Grüße Carlos
 

Sam Pluxury

Deputy Chief Administrator
Deputy Chief Administrator
Joined
May 7, 2021
Messages
4,568
Complaint is placed in the wrong section, this section is for only english 2 server complaints
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom