Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Approved Mass RDM,RG 6.15, possible cheater, falar para mortos | ID 26432| ID 26370| ID 25679

Status
Not open for further replies.
Your ID
9690
Players nickname
Sylvestre HPonne
Suspect ID
26432, 26370, 25679
Date of violation
Apr 24, 2023
Time of violation
01:50
Proofs
https://www.youtube.com/watch?v=75qetU6J0gg

Sylvestre HPonne

Player
Player
Joined
Jul 23, 2022
Messages
27
como podem ver no clipe, RDM na cidade, e morri dentro do carro a quase full vida ns de aonde ....porque um deles nao disparou, o outro disparou so depois de eu morrer ns de aonde levei o tiro e como perdi a vida toda basicamente...... e depois de me matarem ainda falaram para mortos, e fizeram provoking !!
um deles ja foi ban penso eu !! mas ainda falta outro levar punicao....
 

MeliodasFav

Player
Player
Joined
Mar 22, 2023
Messages
34
além disso, o menino já foi sancionado
meliodas-2.gif
 

MeliodasFav

Player
Player
Joined
Mar 22, 2023
Messages
34
você viu o report e não colocou o id todo porque 1 deles foi sancionado e o meu id que você colocou por estar com eles
 

Ronnye mora

Player
Player
Joined
Jul 1, 2022
Messages
44
como podem ver no clipe, RDM na cidade, e morri dentro do carro a quase full vida ns de aonde ....porque um deles nao disparou, o outro disparou so depois de eu morrer ns de aonde levei o tiro e como perdi a vida toda basicamente...... e depois de me matarem ainda falaram para mortos, e fizeram provoking !!
um deles ja foi ban penso eu !! mas ainda falta outro levar punicao....
The only excuse is also that I'm a cheater? There is no mystery to anyone that the vehicles have a rear window that is not armored so you can shoot through it and it is clearly seen how you do not finish the animation to heal yourself for this reason you are shot to death having desync inside the same game, good luck and until next time I don't think I have to explain the bugs or errors in the game to the administrators... bye bye :)
 

Sylvestre HPonne

Player
Player
Joined
Jul 23, 2022
Messages
27
você viu o report e não colocou o id todo porque 1 deles foi sancionado e o meu id que você colocou por estar com eles
o id 26432 podera estar a cheatar !!!e matou me !! ele nao foi punido por nada !! abraco !|! o teu outro amiguinho o id 26370 ja foi punido com ban por outro assunto diferente !!! mass rdm !! abraco
 

Sylvestre HPonne

Player
Player
Joined
Jul 23, 2022
Messages
27
The only excuse is also that I'm a cheater? There is no mystery to anyone that the vehicles have a rear window that is not armored so you can shoot through it and it is clearly seen how you do not finish the animation to heal yourself for this reason you are shot to death having desync inside the same game, good luck and until next time I don't think I have to explain the bugs or errors in the game to the administrators... bye bye :)
ok!! abraco
 

Ferreirão Camorra

Server Administrator
Server Administrator
Joined
Aug 20, 2022
Messages
488
Após análise thread Aceite
O ID 26370 o jogador já foi punido IN GAME

O ID 26432 será punido com Warn
Motivo: Regra Geral 6.15

O ID 25679 Após a análise não foi possível ver uma infração por parte do jogador reportado


Fechado
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom