Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
2879
Players nickname
Remi_Depin
Administrators nickname
Marc_Fluxy
Date
Apr 25, 2023
Time
00:00
Proofs
https://noproof.com

Rémi Luxury

Player
Player
Joined
Feb 9, 2022
Messages
148
Français :

Je vous écris pour vous demander de considérer ma demande de déban/raccourcissement de ban du serveur GTA RP. J'ai récemment été banni pour avoir enfreint la règle 1.9 RG en échappant aux systèmes de vente/achat du serveur.

Je tiens à m'excuser sincèrement pour mes actions pouvant avoir gâché le RP de certains et pour avoir enfreint les règles du serveur. Je reconnais maintenant que ce que j'ai fait était inapproprié et que cela a eu un impact négatif sur l'expérience de jeu pour les autres joueurs.

En effet, en plus d'un an et demi de jeu sur le serveur, j'ai enfreint une règle. Certes je suis quand même censé les connaitre, suite a mon passage au statut d'administrateur il y a 1 an, mais je pense que cette règle m'a échappé.

Je promets de respecter toutes les règles du serveur à l'avenir et de faire de mon mieux pour contribuer positivement à GrandRP.

Je vous serais reconnaissant si vous pouviez réexaminer ma situation et envisager de lever mon ban ou de le raccourcir. Je suis prêt à accepter toute autre mesure disciplinaire appropriée que vous jugerez nécessaire.

Je vous remercie de votre temps et de votre considération.

English :


I am writing to ask you to consider my request to unban/shorten my ban from the GTA RP server. I was recently banned for violating rule 1.9 RG by evading the server's buy/sell systems.

I would like to sincerely apologize for my actions that may have ruined the RP for some and for breaking the server rules. I now recognize that what I did was inappropriate and had a negative impact on the game experience for other players.

Indeed, in over a year and a half of playing on the server, I broke a rule. Of course I am supposed to know them, since I became an administrator 1 year ago, but I think I missed this rule.

I promise to abide by all server rules in the future and to do my best to contribute positively to GrandRP.

I would appreciate it if you could review my situation and consider lifting my ban or shortening it. I am willing to accept any other appropriate disciplinary action you deem necessary.

Thank you for your time and consideration.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom