Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
88818
Players nickname
Lina Trapstar
Administrators nickname
Mazhor Pluxury
Date
Mar 10, 2024
Time
14:24
Proofs
https://imgbb.com/MB1FQjC

Lina Sportgetraenk

Player
Player
Joined
Aug 17, 2022
Messages
25
Your ID: 88818
Players nickname: Lina Trapstar
Administrators nickname: Mazhor Pluxury
Time: 03.06.23
Proofs: https://imgbb.com/MB1FQjC
————————————————————

Guten Tag Liebes Admin Team,

um zu erklären was genau geschehen ist muss ich etwas weiter ausholen. Am 29.06.23 loggte ich mich seit langem wieder bei Grand an und sah das ich auf der Blacklist stehe schon seit dem 03.06.2023. Ich war sehr verwundert da ich schon länger nicht am Computer war da dieser in meiner Wohnung stande wo mein Ex Partner noch lebte. Also fragte ich bei Freunden nach ob sie etwas wüssten, diese informierten mich dann darüber das mein Ex Partner irgendwas verbotenes gemacht hat und da wir wahrscheinlich die selbe IP Adresse hatten ich ebenfalls geblacklisted wurde.
Ich weiss leider absolut nicht was er getan hat oder ähnliches da wir in diesem Zeitraum nicht mehr zusammen gelebt haben und mein Computer da stand. Deswegen bitte ich um eine „Entbannung“ auf Server 1.
Bei offenen Fragen können Sie mich über Discord kontaktieren.

Mit freundlichen Grüßen
Lina Trapstar | 88818
Discord: ownerin

————————————————————-

Hello dear admin team,

To explain exactly what happened, I need to go into a little more detail. On 29.06.23 I logged on to Grand again after a long time and saw that I had been on the blacklist since 03.06.2023. I was very surprised because I hadn't been on the computer for a long time because it was in my apartment where my ex-partner still lived. So I asked friends if they knew anything, they then informed me that my ex-partner had done something illegal and since we probably had the same IP address I was also blacklisted.
Unfortunately I don't know what he did or anything like that because we didn't live together during that time and my computer was there.
Therefore I ask for a "unbanning" on server 1.
If you have any questions, you can contact me via Discord.

With kind regards
Lina Trapstar | 88818
Discord: ownerin
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom