Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

    Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

    Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
88444
Players nickname
Marc Blind
Administrators nickname
Marc Blind
Date
Mar 25, 2024
Time
17:15
Proofs
Das der Admin Lügt ist ein Beweis in meine Augen

Diegoo Kuraiko

Player
Player
Joined
Mar 10, 2024
Messages
7
Liebes Admin Team: Ich wurde so gegen 16:00 Uhr in denn Admin-Knast gesteckt (Grund RPR §1.5 (DM) I.A.)

Der Admin (Marc Blind) Sagte Er habe keinen Clip zu dieser Situation Und ich werde keinen Clip zu dieser Situation zusehen Bekommen.
Mein OG (Mael Moncler) Wurde auch wegen ihm in denn Knast gesteckt auch wegen dem Grund ich Zitiere Er habe einen Clip.
Was in meiner Sicht eine Lüge ist, da ich auch Rechte habe, einen Clip zu sehen, wo ich etwas gemacht habe, was nicht korrekt wäre
Da es für mich keinen sinn Ergiebt Will ich das Geregelt haben. LG Diegoo Moncler
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom