Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.

mickey wand

Player
Player
Hallo, lieber chelo, ich wollte fragen, ob der warn für cl zurück gezogen wird, aus dem Grunde, ich hab kein cl begangen, sondern weil ich kopfscherzen gehabt haben, was mir auch leid tut, was man in dem bild sehen kann, als ich wieder kam, war noch pdler, da ich bei dennen war, wurde mir nichts gesagt, zsp bleiben, sie bitte stehen oder waren sie der cl gemacht hat. was man in demclip auch nicht siehtdas ich auch zurück gekommen bin und das unter 5minuten ich bin auch nur ein mensch jeder macht fehler, aber dieser fehler war auch nicht mit absicht, wie gesagt, es tut mir auch leid und entschuldige mich dafür LG Diego

Status
Not open for further replies.
Top Bottom