- Joined
- Apr 4, 2024
- Messages
- 168
Poštovana administracijo,
Pišem vam kako bih izrazio svoje nezadovoljstvo i podneo žalbu povodom situacije koja mi se desila sa uklanjanjem upozorenja na vašoj platformi.
Naime, dobio sam upozorenje koje je trebalo da traje 7 dana, ali nakon sat i po vremena odlučio sam da pregledam opcije za uklanjanje upozorenja u Prodavnici. Prilikom pregledanja, slučajno sam pritisnuo dugme za uklanjanje upozorenja, što je automatski dovelo do skidanja upozorenja uz naplatu od 40E ( Prime Platinum) . Smatram da je ovakav sistem vrlo nepravedan i zbunjujuć za korisnike, jer jedno slučajno pritiskanje dugmeta može dovesti do značajnog troška.
Moje namere nisu bile da odmah potvrdim kupovinu uklanjanja upozorenja, već sam mislio da mogu da pregledam opcije i eventualno se predomislim. Smatram da bi sistem trebalo da ima dodatnu potvrdu ili upozorenje pre nego što se izvrši naplata, kako bi se izbegle ovakve situacije.
Stoga vas molim da razmotrite moju žalbu i eventualno izvršite povrat sredstava, jer smatram da ovakva praksa nije korektna prema korisnicima. Takođe, predlažem da razmotrite uvođenje dodatne sigurnosne provere pre završetka transakcije, kako bi se sprečile slične greške u budućnosti.
Unapred zahvaljujem na razumevanju i nadam se brzom i pozitivnom odgovoru.
S poštovanjem,
Don Pacino
ID:49474
Pišem vam kako bih izrazio svoje nezadovoljstvo i podneo žalbu povodom situacije koja mi se desila sa uklanjanjem upozorenja na vašoj platformi.
Naime, dobio sam upozorenje koje je trebalo da traje 7 dana, ali nakon sat i po vremena odlučio sam da pregledam opcije za uklanjanje upozorenja u Prodavnici. Prilikom pregledanja, slučajno sam pritisnuo dugme za uklanjanje upozorenja, što je automatski dovelo do skidanja upozorenja uz naplatu od 40E ( Prime Platinum) . Smatram da je ovakav sistem vrlo nepravedan i zbunjujuć za korisnike, jer jedno slučajno pritiskanje dugmeta može dovesti do značajnog troška.
Moje namere nisu bile da odmah potvrdim kupovinu uklanjanja upozorenja, već sam mislio da mogu da pregledam opcije i eventualno se predomislim. Smatram da bi sistem trebalo da ima dodatnu potvrdu ili upozorenje pre nego što se izvrši naplata, kako bi se izbegle ovakve situacije.
Stoga vas molim da razmotrite moju žalbu i eventualno izvršite povrat sredstava, jer smatram da ovakva praksa nije korektna prema korisnicima. Takođe, predlažem da razmotrite uvođenje dodatne sigurnosne provere pre završetka transakcije, kako bi se sprečile slične greške u budućnosti.
Unapred zahvaljujem na razumevanju i nadam se brzom i pozitivnom odgovoru.
S poštovanjem,
Don Pacino
ID:49474