Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

    Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

    Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
416
Players nickname
ramo_recoba
Administrators nickname
idk
Date
Oct 31, 2024
Time
2021-2022
Proofs
if wanted i cann proof with kinguin receipts

Ramo

Player
Player
Joined
Sep 15, 2021
Messages
37
Problem description:
Request for Account Recovery (ID 416)

Dear GrandRP Team,
I hope this message finds you well. Recently, I submitted an unban request for my account with ID 416, as I mistakenly believed that my account was banned due to a time ban. However, after further research and through this thread here is the link to the thread, I was able to confirm that my account is not banned.

Since this is not a ban issue, I am now reaching out to you to request assistance in recovering my account. About two years ago, I changed the email address and handed over full access to a friend. Unfortunately, I have since lost contact with this friend and no longer have access to my account.

I have invested a lot of time and money into my account, which I can verify with my Kinguin receipts. Additionally, I still have the Google Authenticator that I used for the account. It would mean a lot to me if the account could be reset to the original creation email so I can regain access.

I have learned from this situation and will ensure that I strictly follow all server rules in the future. It would bring me great joy to participate actively on the server again and play with my original ID (416) on Server 1.

Thank you for your time and for reviewing my request. I am hopeful for a positive response.

Kind regards,
Ramo_Recoba

Check the posts about my tickets


-


-


Sehr geehrtes GrandRP-Team,

ich hoffe, es geht Ihnen gut. Vor Kurzem habe ich einen Entbannungsantrag für meinen Account mit der ID 416 eingereicht, da ich fälschlicherweise davon ausgegangen bin, dass mein Account aufgrund eines Timebanns gesperrt wurde. Nach weiterer Recherche und durch den folgenden Thread hier der Link zum Thread konnte ich jedoch feststellen, dass mein Account nicht gebannt ist.

Da es sich also nicht um einen Bann handelt, wende ich mich nun an Sie, um Hilfe bei der Wiederherstellung meines Accounts zu erbitten. Vor etwa zwei Jahren habe ich meine E-Mail-Adresse geändert und den vollständigen Zugriff auf den Account an einen Freund übergeben. Leider habe ich seitdem keinen Kontakt mehr zu diesem Freund und kann deshalb nicht mehr auf meinen Account zugreifen.

Ich habe viel Zeit und Geld in meinen Account investiert, was ich anhand meiner Kinguin-Quittungen belegen kann. Außerdem besitze ich noch den Google Authenticator, den ich damals für den Account verwendet habe. Es wäre mir sehr wichtig, den Account auf die ursprüngliche Erstellungs-E-Mail zurücksetzen zu lassen, damit ich wieder darauf zugreifen kann.

Ich habe aus diesem Vorfall gelernt und werde sicherstellen, dass ich künftig alle Regeln des Servers strikt einhalte. Es wäre mir eine große Freude, wieder aktiv am Server teilnehmen zu dürfen und mit meiner ursprünglichen ID (416) auf Server 1 zu spielen.

Ich danke Ihnen für Ihre Zeit und das erneute Überprüfen meines Anliegens und hoffe auf eine positive Rückmeldung.

Mit freundlichen Grüßen,
Ramo_Recoba



Select for moderation
 

Rami Hill

Player
Player
Joined
Aug 3, 2023
Messages
53
Problem description:
Request for Account Recovery (ID 416)

Dear GrandRP Team,
I hope this message finds you well. Recently, I submitted an unban request for my account with ID 416, as I mistakenly believed that my account was banned due to a time ban. However, after further research and through this thread here is the link to the thread, I was able to confirm that my account is not banned.

Since this is not a ban issue, I am now reaching out to you to request assistance in recovering my account. About two years ago, I changed the email address and handed over full access to a friend. Unfortunately, I have since lost contact with this friend and no longer have access to my account.

I have invested a lot of time and money into my account, which I can verify with my Kinguin receipts. Additionally, I still have the Google Authenticator that I used for the account. It would mean a lot to me if the account could be reset to the original creation email so I can regain access.

I have learned from this situation and will ensure that I strictly follow all server rules in the future. It would bring me great joy to participate actively on the server again and play with my original ID (416) on Server 1.

Thank you for your time and for reviewing my request. I am hopeful for a positive response.

Kind regards,
Ramo_Recoba

Check the posts about my tickets


-


-


Sehr geehrtes GrandRP-Team,

ich hoffe, es geht Ihnen gut. Vor Kurzem habe ich einen Entbannungsantrag für meinen Account mit der ID 416 eingereicht, da ich fälschlicherweise davon ausgegangen bin, dass mein Account aufgrund eines Timebanns gesperrt wurde. Nach weiterer Recherche und durch den folgenden Thread hier der Link zum Thread konnte ich jedoch feststellen, dass mein Account nicht gebannt ist.

Da es sich also nicht um einen Bann handelt, wende ich mich nun an Sie, um Hilfe bei der Wiederherstellung meines Accounts zu erbitten. Vor etwa zwei Jahren habe ich meine E-Mail-Adresse geändert und den vollständigen Zugriff auf den Account an einen Freund übergeben. Leider habe ich seitdem keinen Kontakt mehr zu diesem Freund und kann deshalb nicht mehr auf meinen Account zugreifen.

Ich habe viel Zeit und Geld in meinen Account investiert, was ich anhand meiner Kinguin-Quittungen belegen kann. Außerdem besitze ich noch den Google Authenticator, den ich damals für den Account verwendet habe. Es wäre mir sehr wichtig, den Account auf die ursprüngliche Erstellungs-E-Mail zurücksetzen zu lassen, damit ich wieder darauf zugreifen kann.

Ich habe aus diesem Vorfall gelernt und werde sicherstellen, dass ich künftig alle Regeln des Servers strikt einhalte. Es wäre mir eine große Freude, wieder aktiv am Server teilnehmen zu dürfen und mit meiner ursprünglichen ID (416) auf Server 1 zu spielen.

Ich danke Ihnen für Ihre Zeit und das erneute Überprüfen meines Anliegens und hoffe auf eine positive Rückmeldung.

Mit freundlichen Grüßen,
Ramo_Recoba



Select for moderatNot
Not Off Topic
aslong as i know for these type of things you need to post a foruf in the technical section of your server in this case DE1 not here this section is to complaint about a ban or a false punishment u had previousley
for you this is where you neeed to post your complaint for the recovery of your acount
and sorry for administrators for interfiering like that i just want to help nothing less​
 

Ramo

Player
Player
Joined
Sep 15, 2021
Messages
37
Not Off Topic
aslong as i know for these type of things you need to post a foruf in the technical section of your server in this case DE1 not here this section is to complaint about a ban or a false punishment u had previousley
for you this is where you neeed to post your complaint for the recovery of your acount
and sorry for administrators for interfiering like that i just want to help nothing less​
I have already contacted technical support on DE1, and the thread can be found here: https://gta5grand.com/forum/threads/830436/. The response was that I should contact an admin. I've now opened four tickets and don't know where else to turn.
 

Floki Vilgeroarson

New to this
Deputy Chief Administrator
Joined
Jun 19, 2021
Messages
10,859
Status
Not open for further replies.
Top Bottom