me parece que esta anulando animacion para cambiar de arma mas rapido quiero ver su punto de vista gracias
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!me parece que esta anulando animacion para cambiar de arma mas rapido quiero ver su punto de vista gracias
You do Glitchroll Bro
yea glitchroll is legal its not BA confirmed by Mazhor if i get banned for that ill report adminYou do Glitchroll Bro
its legal on every grand rp projectyea glitchroll is legal its not BA confirmed by Mazhor if i get banned for that ill report admin
None cares beacause its mechanic like i said if i get banned ill make complaint to mazhor and admin will get punished6.23 Está prohibido cualquier tipo de abuso de errores | BAN hasta PERMANENTE
Estas anulando la animacion para favorecerte
You really think Mazhor cares if you get banned?None cares beacause its mechanic like i said if i get banned ill make complaint to mazhor and admin will get punished
he doesnt i will just make complaint like every normal guy on planet and get unbanned because like I said itch mechanic not some sort of BA if it is that means speed boost isnt allowed but are things like that no so everything clear on this povYou really think Mazhor cares if you get banned?
A mi me respondes en español, ya que es un foro de un servidor español. GraciasNone cares beacause its mechanic like i said if i get banned ill make complaint to mazhor and admin will get punished
Esta es una regla en todos los servidores de este proyecto y no se usa cuando se trata de mecánicas como esta, y el propio Mazhor confirmó que esto no es punible. Si obtengo una prohibición, presentaré una queja que dedicaré a Mazhor. para leer, y estoy seguro de que conseguiré un baneo y el administrador lo obtendrá.A mi me respondes en español, ya que es un foro de un servidor español. Gracias
Si no entiendes la norma, la vuelves a leer. Estas anulando una animación para favorecerte contra otro usuario